Privattelefoni har aldrig varit enklare

Vår målsättning är att skapa en helt ny spelplan för privattelefoni. Att samla hela hemmets telekommunikation på ett och samma ställe – där du som användare med några enkla klick kan administrera dina tjänster och abonnemang. Med mytels self-serviceportal får du fullständig överblick och kontroll.

Men det slutar inte där. Vi på mytel vill också vara en mobiloperatör som utmanar när det kommer till pris, tjänsteutbud och abonnemangsformer. Privattelefoni från mytel innebär genomgående prisvärda tjänster – oavsett paket.

Upplev friheten med vår portal

Vår användarvänliga och ständigt tillgängliga self-serviceportal kan nås från alla plattformar. Härifrån kan du administrera alla bitar som ingår i just ditt abonnemang.

Utför handlingar som normalt brukar innebära långa supportärenden inom loppet av några få minuter. Byt namn och nummer, starta eller avsluta abonnemang, beställ simkort, skapa kostnadsställen och mycket mer.

Ring i Sveriges bästa nät

Svajar din mobiltäckning lite för ofta? Ett lägre pris ska inte innebära en sämre produkt och service. Därför nyttjar vi Telias nät för att kunna ge våra kunder bästa möjliga täckning och datahastigheter.

  • Trygg telefoni – mytels telefonitjänster ligger enbart i Telias nät.
  • Enligt P3:s mätningar, det världsledande företaget för oberoende kvalitetstester av mobilnäten, är Telia främst bland svenska operatörer.
  • Undvik jobbiga kommunikationsglapp.

Våra paket

Inträdesavgift 250 kr