Vanliga frågor & svar
Allmänna frågor
Jag önskar E-faktura, hur gör jag?
Jag önskar Autogiro, hur gör jag?
Kan jag behålla mitt nummer när jag blir kund hos Mytel?
Jag skulle vilja logga in för att se mina fakturor, hur gör jag?
Hur mycket får jag surfa utomlands inom EU/ESS?
Min surf har tagit slut, hur gör jag för att ladda på mer?
Misslyckats med din portering?
Har du fått SMS om att data tagit slut?
Det sitter en lapp på mobiltelefon som säger European SIM-cards only vad betyder det?
Jag vill ångra mitt köp hur gör jag?
Glömt ditt lösenord till mina sidor eller Mytels App?
Hittar du inte svar på din fråga? Kontakta oss här!
Fick du inte svar på det du sökte?
Redo att byta till landets vänligaste operatör?
Eller vill du först veta lite mer om våra tjänster? Tryck på någon av kom igång-knapparna här på sajten och fyll i formuläret så kontaktar vi dig inom kort! Här är några påminnelser om varför du bör välja privattelefoni från mytel: